Tuesday, January 24, 2012

Make Up & Dedective Stories

Postiluukusta on tällä viikolla tipahdellut oikein mieluisia paketteja. Eilen tuli kaipaamani Cherry Culture lähetys ja tänään uuden Sherlock -sarjan 1. tuotantokausi DVD:nä.
I've received some nice packages this week. First I got a long waited Cherry Culture shipment and today I got a DVD of new Sherlock series (season 1).


- NYX Eye Shadow Base, white
- MILANI Liquif Eye Metallic Eye Liner Pencil, Aqua
- MILANI Lip Flash Full Coverage Shimmer Gloss Pencil, Hot Flash
- MILANI Lip Flash Full Coverage Shimmer Gloss Pencil, Photo Flash
- MILANI HAUTE FLASH Shimmer Lipgloss, Star Flash
- MILANI HAUTE FLASH Shimmer Lipgloss, In A Flash

Varsinkin huulituotteista on tulossa syväluotaavampaa arvostelua ja swatchit hieman myöhemmin. (Sen verran pitää sanoa, että olen kahta tuotetta testannut ja nuo Milanit on aivan ihania!!)
I'll write more about the lip products and I'll swatch them too (I have to say that after trying one lipgloss and one lipstick that those are seriously awesome!!). 


Tästä sarjasta olenkin kirjoitellut jo aiemmin ja suosittelen tähän tutustumista edelleen kaikille. :) Tämä on sarjan 1. kauden DVD. Toinen kausi on juuri julkaistu, joten sekin löytyy pian hyllystä. 
I've written about this show earlier and I still recommend this to everyone. This is the 1st season DVD and the 2nd season was released yesterday(?) so I'll probably get that one soon.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...