Friday, December 5, 2014

Photo-A-Day, Day 5: Favorite Brand

Minulle on kertynyt selkeästi kahden valmistajan tuotteita eniten: MAC ja Inglot.

MAC on ollut minulle tuttu merkki jo melko pitkään. Ensimmäiset tuotteet taisin ostaa 2008. Tosin se ei ollut rakkautta ensi silmäyksellä. Aloitin tutustumisen merkkiin luomivärien kautta, enkä tykännytkään yhtään. Värit eivät pysyneet luomilla pohjustajista huolimatta ja möinkin omani pois. Mutta yhteinen matka on jatkunut muiden tuotteiden kanssa. Rakastan erityisesti MACin huulipunia ja poskipunia. Pidän myös todella paljon limited edition -kokoelmista ja niiden teemoista, vaikka tuotteiden saaminen onkin usein työlästä, hermoja raastavaa ja kallista.

Inglot taas lumosi minut luomivärivalikoimillaan heti kättelyssä. Niiden laatu vastaa omia tarpeitani ja sävyjä löytyy ihan mielettömän hyvin. Inglotin kohdalla taas muut tuotteet eivät kiinnosta niin paljon ja heille tulee uusia tuotteita/kokoelmia harmittavan harvoin.

2 comments:

  1. Tuun tännekin "raivoamaan" oon niin kateellinen teille, jotka pystytte nimeämään suosikin. Mä olen ihan epätoivoissani edelleen, en mä voi vaan yhtä valita. :D Onneksi tätä päivää on vielä useita tunteja aikaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mun on helppo rajata vain meikkeihin, koska ihonhoito on vähän pakkopullaa. ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...